Registrarse Ayuda Miembros Calendario Marcar Foros Como Leídos

Retroceder   PortalSportinguista > TEMA LIBRE > TEMA LIBRE

Ver Resultados de Encuesta: Oficializamos l'asturiano?
53 58,24%
Non 38 41,76%
Votantes: 91. No puedes votar en esta encuesta

Respuesta

Herramientas Desplegado
Antiguo Hace 14 Horas   #1141
VERDI
Miembro

Predeterminado

Lo pior ye los que pa usar pallabres qu'esisten en castellán usen anglicismos tipo parking y non aparcamiento. Eso sí, no y-os mandes deprender una sola pallabra n'ast que les que non conozan tarán inventaes.
VERDI está desconectado   Responder Citando
Antiguo Hace 12 Horas   #1142
Gijonudo
Novato

Predeterminado

Cita:
Iniciado por Arrodinaeco Ver Mensaje
Las mios intenciones y motivaciones dígolas yo, nun me faen falta delegaos. Hasta la fecha deféndome bien sulu y díxelo por activa y por pasiva... quiero que se respeten las !!inguas de toos y toas. Y si tu sacas en conclusión otras cosas ye que tas esquesu de entendeeras o que yes demasiao espabileu y quies faceme pasar por tuntu macéu. Tu enseña lo que quieras a quien quieras, yo nun voi enseñar estremaura denguna con España ni con na a naide. Los traumas y prexuicios nesti sen teneislos vosotros yo nun soi meyor que naide y eso fo lo que m'enseñoren en casa. Pero tampoco soi peor que tu ni que naide por mui radical que me llamen. Yo aborrezo los nacionalismos, empicipiando pol asturianu (anque ye inesistente o casi) y siguiendo pol español, catalán (entrambos non tan inesistentes), alemán, serbiu, bereber o marcianu... Pero si por reconocer ciertes tares que veo y llevo puxando tola puta vida, como nesti casu ye la marxinación na que unos espetan, o polo menos inténtanlo, a otros soi un radical, nacionalista, incoherente o lo que te paeza pa ti la perrona. Toi fartucu de tontás que ye terde y voi chame. Mañana !!evantareme y diré a la Campa Baxera a plantar 97 tixos n'Homenaxe a un yerbatu que dió exemplu al mundo y nun voi pedir carné ni filiación a quin vaiga. Habralos yerbatos ( de Bimenes) del resto Asturies, españoles, o de'n ca'l so perputa madre y pa mi seremos toos igual, anque unos par!!en una !!ingua y otros otra. Hai que saber repetar a tool mundo, pero entiendo que adoctrinaos como tais pola televisión y demás medios de intosicación munchas veces ye dificil entendese. Yo llevo años tratando con too tipo de xente y a pesar de too nun suelo tener problema. Perdona si me pasé de vueltas col mensaxe pero ye que paezme mui mal que me quieran vacilar ni insultar, sobremenera ensin razón. Si de verdá yes ayerán y un día te topo y me dices que yes Gijonudo nun tendré problema contigo...charraremos de lo que tercie y taremos o non d'alcuerdu. Igual cuando nos topemos con cualquier charrapletán que se diga asturianista (o españolista) queas asustéu de quién de los dos ye más zarréu, nacionalista, estremista y paletu porque vas ver que tienes muncho más que ca!!ar de lo que contabas... o igual soi yo el que ca!!o la boca y te tengo que date la razón y si ye asina nun me van cayer lo anillos por reconocelo. Ya veremos.

PD: si nun entendiste daqué de lo que punxe n'altoayerán nun tengo problema en traducitelo al castellán, asturiano o cualquier otra!!ingua cola que me defenda, pero prestábame escribítelo na !!ingua que par!!aba mio güilo, que sigue par!!ando mio ma, los mios hermanos y yo, y que denguna escuela m'aprendú. Y nun creas que tuve buscando las espresiones más estremás col castellán porque fo más bien al revés.

Salú.
Entendí perfectamente todo lo que dijiste. Pues me alegro que no seas un radical y solo defiendas eso. No obstante insisto que no escuche nunca jamás a nadie hablar así en aller. Y tengo familia en casi todo el concejo, aunque somos originarios de casomera. Creo que de pocos sitios mas altos y mas aislados del concejo se puede ser.
Gijonudo esta en línea ahora   Responder Citando
Antiguo Hace 4 Horas   #1143
JLopez85
@Jlopezm_1985 twitter

Predeterminado

Gijonudo, uno de los mayores topicazos que usan los antillingua es que el asturiano es una lengua de valles, que no puede ser considerada lengua porque en cada valle se habla algo distinto.
JLopez85 esta en línea ahora   Responder Citando
Antiguo Hace 3 Horas   #1144
Arrodinaeco
Miembro

Predeterminado

Cita:
Iniciado por Gijonudo Ver Mensaje
Entendí perfectamente todo lo que dijiste. Pues me alegro que no seas un radical y solo defiendas eso. No obstante insisto que no escuche nunca jamás a nadie hablar así en aller. Y tengo familia en casi todo el concejo, aunque somos originarios de casomera. Creo que de pocos sitios mas altos y mas aislados del concejo se puede ser.
O mientes o tas surdu
Arrodinaeco esta en línea ahora   Responder Citando
Antiguo Hace 3 Horas   #1145
Gijonudo
Novato

Predeterminado

No miento no lo siento. El oído aun lo conservo la vista no tanto.
Antiguo Hace 2 Horas   #1146
Arrodinaeco
Miembro

Predeterminado

Entós tas llamandome trapaceru a mi. O la xente cuando par!!a contigo baxa al nivel 0 porque tienen mieo que nun t'enteres de na, con tola razón seguramente.yo tengo casi tola familia en Piñeres, !!evinco, El Pino,Felechosa, casomera Roayer,!!amas, Co!!anzo y demás. Ya valió la broma.
Arrodinaeco esta en línea ahora   Responder Citando
Antiguo Hace 2 Horas   #1147
Gijonudo
Novato

Predeterminado

Pues igual somos familia... La gente alguna utiliza a veces alguna expresión y dejes. Pero no hablan como tu. Lo único que si veo es el uso de la ch vaqueira. Dudo mucho que en mi casa hablen de otra manera para comunicarse conmigo. Viví allí unos añinos ademas, aunque ahora vivo en Gijón. Pero vuelvo siempre que puedo.
Respuesta

Herramientas
Desplegado

Normas de Publicación