Referéndum 1O Cataluña

Todos los temas no relacionados con el Real Sporting de Gijon

¿Como crees que ha de solucionarse el 1-O en Cataluña?

 
Votos totales: 0

Avatar de Usuario
Eurosporting
Primer equipo
Mensajes: 9703
Registrado: 16 Mar 2005, 21:18

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Eurosporting » 13 Nov 2017, 12:22

[quote=puxasporting]¿Que no qué? :rolleyes: [/QUOTE]
politica.elpais.com/politica/2017/10/24/ratio/1508874686_602237.amp.html

Avatar de Usuario
puxasporting
Cadete A
Mensajes: 1231
Registrado: 08 May 2005, 02:32
Ubicación: PS Enrique Castro Quini BCN

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por puxasporting » 13 Nov 2017, 17:12

[quote=Eurosporting]politica.elpais.com/politica/2017/10/24/ratio/1508874686_602237.amp.html[/QUOTE]
Te entendí mal

A lo que iba es que hace dos décadas no había ni la cuarta parte de gente a favor de la independencia de la que hay hoy en día. Tú hablabas de los votos que se llevaba CiU, que no era un partido independentista.

ElTemplo
Infantil B
Mensajes: 446
Registrado: 10 Jun 2016, 00:14

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por ElTemplo » 13 Nov 2017, 23:30

Se viene tripartito PSC + ERC + CSQP :-"

Imagen

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por carrio » 14 Nov 2017, 10:15

q erc renuncie a la independencia? ye mas facil q vuelva muñequinos al portalon

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por carrio » 14 Nov 2017, 10:50

esta serie necesita mas desnudos

Elecciones Cataluña: Los independentistas avisan: si ganan el Govern será restituido y habrá hoja de ruta

Avatar de Usuario
Jorge
Primer equipo
Mensajes: 5754
Registrado: 16 Mar 2005, 20:37

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Jorge » 14 Nov 2017, 11:33

Imagen
Sólo aquellos que han perdido toda esperanza de vencer son los que pierden.[/size]

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 21:13

A ver, si el votu independentista nun medró y siempre fo igual, entós la manipulación catalanista de les nueves xeneraciones nes escueles pola cesión de la educación a les autonomíes o nun esistió o nun furruló. Dígolo pola tabarra que dan dalgunos sobre l'adoctrinamientu a favor de la independencia por habeyos cedío la educación.

Anque lo primero, ta l'asuntu de considerar independentistas a los de CIu nel pasau, cosa discutible.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Eurosporting
Primer equipo
Mensajes: 9703
Registrado: 16 Mar 2005, 21:18

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Eurosporting » 14 Nov 2017, 21:34

El adoctrinamiento dicen que existe hasta inspectores. Es lo que pasa cuando se deja la educación en manos de sectarios biliares como tú. Si de ti dependiera la educación se hablaría bablismo de laboratorio y se odiaria a España. Afortunadamente en Asturias hay más seny.

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 21:38

[quote=Eurosporting]El adoctrinamiento dicen que existe hasta inspectores. Es lo que pasa cuando se deja la educación en manos de sectarios biliares como tú. Si de ti dependiera la educación se hablaría bablismo de laboratorio y se odiaria a España. Afortunadamente en Asturias hay más seny.[/QUOTE]

Sectariu biliar yo, por?

Amás viniendo de ti como que me da la risa.

Bablismo de laboratorio? TU sabés daqué de filoloxía pa sacar la llinguona a pacer?

pd: yo nunca estudié na escuela asturiano, lo que nun quita pa que haya informao de les normes ortógráfiques y entamos normativos de la mio !!ingua materna.
Última edición por Arronidaeco el 14 Nov 2017, 21:42, editado 1 vez en total.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 21:40

Aparte, gran miembro, si se adoctrinó, ¿como ye que nun medró l'independentismu?
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 21:44

Tolo que nun sea par!!ar castellán ye independentismu... vaya inorancia que arrastras. Típical ispanish.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Pez
Primer equipo
Mensajes: 4032
Registrado: 27 Sep 2013, 14:45

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Pez » 14 Nov 2017, 22:17

Ye mejor no abrir el debate de la oficialidad porque esto acaba con una ristra de baneos. Porque una cosa son las opiniones, estar a favor o en contra y otra el ejercicio de ignorancia, babayada y faltosura de euroliberal. Hay que ser charrán, bocachancla y zafiu pa decir tantes tonteríes juntes y encima hacelo abiertamente pa que lo lea la gente. Vamos, además de to eso, exhibicionista.
Imagen

sta cruz
Sporting B
Mensajes: 3818
Registrado: 06 Ago 2010, 00:53

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por sta cruz » 14 Nov 2017, 22:20

[quote=Pez]Ye mejor no abrir el debate de la oficialidad porque esto acaba con una ristra de baneos. Porque una cosa son las opiniones, estar a favor o en contra y otra el ejercicio de ignorancia, babayada y faltosura de euroliberal. Hay que ser charrán, bocachancla y zafiu pa decir tantes tonteríes juntes y encima hacelo abiertamente pa que lo lea la gente. Vamos, además de to eso, exhibicionista.[/QUOTE]Y punto.

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 22:22

1- Nun sabes lo que ye normalizar. Enteraré y seguimos el debate.

2- Tampoco se fala igual en Murcia, Zamora o Navalmoral de la mata y eso nun quita Pa qu'haya un castellán oficial, no? Esi ye'l tipicu argumentu escontra l'asturiano pa los inorantes del asuntu y acabo desmontatelu del too ( aunque sospecho que Pa ti nun valdrá la comparación).

3- Dices que la llingua nun se impon, y toi d'alcuerdu. ¿Pero como cuentas que l'asturianu dexó de ser la llingua más fala' n'asturies (Pa ti, yo nun lo tengo tan claro)? Pues imponiendo durante delles xeneraciones nes escueles, llibros, televisión, conseyeries, etc el castellán. Lo mismo que criticas a los catalanistes, ficieronlo equi' los españolistes Pa que tu fales un perfeutu castellán de los telediarios. Si non de que, ho.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 22:29

1- Nun sabes lo que ye normalizar. Enterate y seguimos el debate. Confundes el términu con normativizar, como casi tol mundo.

2- Tampoco se fala igual en Murcia, Zamora o Navalmoral de la mata y eso nun quita Pa qu'haya un castellán oficial, no? Esi ye'l tipicu argumentu escontra l'asturiano pa los inorantes del asuntu y acabo desmontatelu del too ( aunque sospecho que pa ti nun valdrá la comparación). Eso pasa con TOLES LLINGUES DEL MUNDU, pero namás xustifica la non oficialida' col asturiano... Curiosisimu datu esti.

3- Dices que la llingua nun se impon, y toi d'alcuerdu. ¿Pero como cuentas que l'asturianu dexó de ser la llingua más fala' n'asturies (Pa ti, yo nun lo tengo tan claro)? Pues imponiendo durante delles xeneraciones nes escueles, llibros, televisión, conseyeries, etc el castellán. Lo mismo que criticas a los catalanistes, ficieronlo equi' los españolistes Pa que tu fales un perfeutu castellán de los telediarios. Si non de que, ho.

4- Abultame que pierdo el tiempu contigo, pero soi un idealista y confío que Pa otra xente puean valir estes cuestiones.
Última edición por Arronidaeco el 15 Nov 2017, 08:50, editado 1 vez en total.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Pez
Primer equipo
Mensajes: 4032
Registrado: 27 Sep 2013, 14:45

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Pez » 14 Nov 2017, 22:31

No te creas, a mí también me tocan los cojones dándome la razón. Claro que en el otro extremo estás tú y tus sicopatías y, la verdad, das más miedo. Y no seas envidiosón porque pocos te den jabón, yo y mi impotencia sabemos que eres el macho alfa del foro. Aparte de un ignorante, babayu, faltosu, charrçan, bocachancla y zafiu, pero eso acabo de decítelo.
Imagen

Avatar de Usuario
Pez
Primer equipo
Mensajes: 4032
Registrado: 27 Sep 2013, 14:45

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Pez » 14 Nov 2017, 22:43

A mí valme con que tú te des cuenta de mis cualidades, no pido más. Y no seas tan cervigudo, marusito reprimido.

Ves pa qué sirven las lenguas, aparte de pa hacese el interesante?
Imagen

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 22:45

Mentires les que t'espetaron, y te siguen espetando a ti na testera, zopilón.
Última edición por Arronidaeco el 15 Nov 2017, 08:51, editado 1 vez en total.
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2017, 22:53

A mi nun me contestas, ¿ nun viste lo que te punxe o ye que tas tovía documentándote? ¿ ¿O ye que nun llego al to nivel intelectual?
¡si tien arreglu, s'arreglará
si nun lu tien ............arreglao ta!

Avatar de Usuario
Pez
Primer equipo
Mensajes: 4032
Registrado: 27 Sep 2013, 14:45

Referéndum 1O Cataluña

Mensaje por Pez » 14 Nov 2017, 22:55

Tranqui, arrodianeco, cuando termine de morder la carne cruda que está masticando ahora, se pone contigo.
Imagen

Responder