Estás siendo muy generoso pensando que les da pa 2 discursos distintos.Arronidaeco escribió: ↑22 Sep 2019, 16:54Nun lo creo y menos utilizando la palabra "siempre". Porque aparte una cosa ye'l mensaxe que manda l'entrenaor a los fubolistes, en privao, y otra la mierda que-y pregunten los mierdas de periodistes cola mierda de respuestes correspondientes. Agora si yes feliz pensando eso, entós alantre col baral.
Post de mofa y burla del Rural Oviedo ( Vol. LFP edition)
-
Turrubiat
Re: Post de mofa y burla del Rural Oviedo ( Vol. LFP edition)
- Arronidaeco
- Primer equipo
Yo nun pienso ná porque nun tengo ná en qué basame. Lo primero ye que lo que dicen en rueda prensa nun ye pa los fubolistes. Lo segundo que ni tu ni yo sabemos lo que yos diz a ellos en privao. Y lo tercero que naide nos pue asegurar que nun diga una cosa en rueda prensa y otra en vestuariu, ye más, eso sería lo más normal. Exemplu: un fubolista (o varios, o toos) entama una cagá que lleva tola semana entrenando específicamente, l'entrenaor en vestuariu, al acabar el partíu, cágase en la madre que lu parió y pon-y les piles por nun facer lo que se-y mandó. Y a los cinco minutos sal a rueda prensa y da la cara col fubolista pol incidente esi y quíta-y importancia pa quita-y presión, por compañerismu, por moral, o venti otres razones que se me podríen ocurrir.Turrubiat escribió: ↑22 Sep 2019, 17:19Estás siendo muy generoso pensando que les da pa 2 discursos distintos.Arronidaeco escribió: ↑22 Sep 2019, 16:54Nun lo creo y menos utilizando la palabra "siempre". Porque aparte una cosa ye'l mensaxe que manda l'entrenaor a los fubolistes, en privao, y otra la mierda que-y pregunten los mierdas de periodistes cola mierda de respuestes correspondientes. Agora si yes feliz pensando eso, entós alantre col baral.
Por eso sigo en desacuerdu con eso que asegures.
- Lamentable nivel
- Primer equipo
Arronidaeco escribió: ↑22 Sep 2019, 16:16A mi lo que digan los entrenaores como que me la suda, impórtame lo que faigan y demuestren entrenando y xugando, lo demás babayaes. Inmaxinaisvos al encargáu d'obra faciendo rueda prensa depués de fundir un forxáu: "cometimos fallos en el vibráu de la viga peraltá del cantu que nos ocasionó burbuyes d'aire, pero teníamos mui poco espaciu ente la viga y la retenía del encofráu pa meter el vibraor y nun ye fácil. Además col run run de los xubilaos a pie d'obra nun supimos xestionar esa presión, pero vamos a llevantanos y pal forxáu del siguiente pisu procuraremos nun repetir errores...". Pues eso.
«Si no pagan a jugadores, ni a empleados, si no pagan luz ni acreedores, alguien debería explicar dónde va el dinero en el Sporting...» (Agustín Castellote, 29/07/2013)
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Cuidaooooooo
Hoy Domingo a las 21.00 convocada rueda prensa en el Tartiere
Hoy Domingo a las 21.00 convocada rueda prensa en el Tartiere
Huele a pizza de cocido maragato.
-
Lagrange1905
- Infantil B
Tamos pa mofarnos, sí
Pues nun entres.
-
Turrubiat
Ni tu ni yo estamos dentro pa ver lo que pasa pero me parez mucho pedir a un tío que no sabe lo que dice que tenga varios discursos adaptados a diferentes contextos.Arronidaeco escribió: ↑22 Sep 2019, 17:35Yo nun pienso ná porque nun tengo ná en qué basame. Lo primero ye que lo que dicen en rueda prensa nun ye pa los fubolistes. Lo segundo que ni tu ni yo sabemos lo que yos diz a ellos en privao. Y lo tercero que naide nos pue asegurar que nun diga una cosa en rueda prensa y otra en vestuariu, ye más, eso sería lo más normal. Exemplu: un fubolista (o varios, o toos) entama una cagá que lleva tola semana entrenando específicamente, l'entrenaor en vestuariu, al acabar el partíu, cágase en la madre que lu parió y pon-y les piles por nun facer lo que se-y mandó. Y a los cinco minutos sal a rueda prensa y da la cara col fubolista pol incidente esi y quíta-y importancia pa quita-y presión, por compañerismu, por moral, o venti otres razones que se me podríen ocurrir.
Por eso sigo en desacuerdu con eso que asegures.
Si los tuviera lo único que conseguiría ye añadir más confusión a la plantilla y a la gente.
- Sempre_Suaves
- Primer equipo
Menuda pantomima de cara a la galería han montado en la jornada 7... 
- DocEmmetBrown
- Primer equipo
Esta gente tiene miedo que marche el mariachi y que piensen que se la esta sudando todo. Asi que por eso montan esto pa que si los mexicanos sintonizan la tele españla veanlos al menos preocupos. Ya lo dijo el peonzu del presidente que tenian una gran presion.
- Arronidaeco
- Primer equipo
¿Qué tan montando?
- elguajesportinguista
- Primer equipo
Esto lo arreglan Bojan y Dani Torres en enero.
pongo la RPO ayer un momento pa ver como iban, y Borja Sánchez pa Burilo ye "el mago del requexon" 
- elguajesportinguista
- Primer equipo
Crisis en el Oviedo: "La situación es preocupante porque llevamos dos puntos de 21"
El asesor deportivo del Grupo CARSO en el Oviedo, Joaquín del Olmo, compareció ante los medios con los capitanes: "Es el momento más duro desde que llegamos".
https://as.com/futbol/2019/09/22/segund ... &m5=MzA%3D
El asesor deportivo del Grupo CARSO en el Oviedo, Joaquín del Olmo, compareció ante los medios con los capitanes: "Es el momento más duro desde que llegamos".
https://as.com/futbol/2019/09/22/segund ... &m5=MzA%3D
-
Turrubiat
- elguajesportinguista
- Primer equipo
bueno,si, parecense en todo, son calvos, feos, del Oviedo........
- Lucho Flores
- Primer equipo
Será mucho má tranquilu, pero JA fue el que perdió los papeles (y el partido
- DocEmmetBrown
- Primer equipo
Se nota que visteis poco futbol de tercera pero Josi no era precisamente una malva. No se si lo expulsaban mucho o poco pero que era de esos entrenadores quejones y faltosones para con los arbitros y los equipos siLucho Flores escribió: ↑26 Sep 2019, 11:52Será mucho má tranquilu, pero JA fue el que perdió los papeles (y el partido) contra Rozada el añu pasau.